Komunikaty

Jak utrzymać kondycję i motywację do treningów jesienią?

Pochodzący z województwa lubuskiego: Mateusz Karbowy oraz Rafał Kasza, finaliści programu Ninja Warrior oraz ambasadorzy marki wzmocnionych smartfonów HAMMER, radzą, jak utrzymać motywację do regularnych treningów, nawet w listopadzie!

Firma VTD, dystrybutor produktów Lucas – jesienna oferta promocyjna

Firma VTD z Gdyni – oficjalny dystrybutor produktów Lucas przygotowała dla swoich klientów jesienną ofertę promocyjną na zakup oświetlenia samochodowego oraz piór wycieraczek – produkty, których jesienią nie może zabraknąć na półkach sklepów motoryzacyjnych i warsztatów.

PGE GiEK najaktywniejszą spółką na rynkach energii elektrycznej

Spółka PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna, największy krajowy producent energii należący do Grupy PGE, otrzymała od Towarowej Giełdy Energii (TGE) Platynowego Megawata za największą aktywność na rynkach energii elektrycznej w 2020 roku.

Trwa nabór do trzeciej edycji programu pre-akceleracyjnego Huge Thing i Google for Startups

Program skierowany jest do zespołów pracujących nad rozwiązaniami technologicznymi z globalnym potencjałem. Huge Thing szuka projektów we wczesnej fazie rozwoju (pre-seed i seed).
Do zakwalifikowania się startupu do programu, musi on posiadać przynajmniej MVP – prostą wersję rozwiązania czy produktu lub ich prototyp.

Ile zdrożały mieszkania w pandemii

Do jakiego poziomu doszły ceny nowych mieszkań w największych miastach w Polsce? O ile wzrosły od początku pandemii? Czy nadal będą szły w górę? W których lokalizacjach najbardziej? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości dompress.pl

Nowy mural w Łodzi zachęci do tworzenia sąsiedzkich relacji

Na pograniczu łódzkiego Śródmieścia i Widzewa powstaje mural promujący budowanie dobrosąsiedzkiego klimatu. Praca o wielkości 550 m kw. zdobić będzie ścianę kamienicy przy Targowej 55, usytuowanej naprzeciwko Diasfery Łódzkiej, inwestycji firmy Duda Development

Tarczyński rośnie w marketingu sportowym. Marka została sponsorem triathlonisty - Marcela Kozaczkiewicza!

Marcel Kozaczkiewicz, Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie, dołączył do grona sportowych ambasadorów marki Tarczyński. To już kolejna tego typu współpraca rodzimej firmy, która jako jedna z nielicznych komercyjnych podmiotów tak mocno rozwija swój marketing sportowy, wspierając nie tylko profesjonalnych sportowców, ale i młode ambitne talenty.

Wyjeżdżasz na wakacje samochodem do Europy? Eksperci z Yanosika podpowiadają, co musisz zabrać w trasę

Wyjazd na wakacje do krajów europejskich wiąże się nie tylko z dłuższą podróżą własnym samochodem, ale również z obowiązkiem posiadania odpowiednich dokumentów i akcesoriów. Czy wiesz, co musisz zabrać ze sobą, aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji? Eksperci z Yanosika sprawdzili, czego nie możesz zapomnieć wybierając się w trasę po Europie.

Zrównoważony rozwój w każdym domu z Colgate-Palmolive

Od stworzenia pierwszej w swoim rodzaju tubki na pastę do zębów nadającej się całkowicie do recyklingu, po inicjatywy w zakresie idei zero waste, czyli ograniczania odpadów oraz oszczędzania wody, firma Colgate-Palmolive konsekwentnie podąża wyznaczoną przez siebie drogą zrównoważonego rozwoju. Nadrzędnym celem firmy jest wprowadzenie bardziej przyjaznych środowisku produktów oraz wzmacniania proekologicznych nawyków w milionach domów w Polsce i na świecie.